KID 125 XC / MS

Od16 990

Popis kola

Jedinečné dětské horské kolo


V roce 2010 RB KID 125 založil úplně novou třídu dětských horských kol. Kombinace moderní geometrie reflektující veškeré specifika a potřeby dětského jezdce, velkých kol a promyšlené výbavy dělá z KID 125 perfektního partnera pro jakékoli použití, ať se jedná o vyjížďky, závody nebo návštěvy trail center.

 

Princip 29er


Filozofií tohoto přístupu je nabídnout dítěti nesporné výhody většího průměru kol. Rám KID 125 umožní přeskočit o jeden stupínek průměr kol a jezdit tak na větším, takovém, který by na rámu běžné produkce nemělo dítě šanci plnohodnotně zvládnout. KID 125 s koly průměru 26“ tedy mohou používat děti, které by u standardní produkce jezdili na průměru 24“ a mohou si tak užívat výrazně větší plynulosti, stability, jistoty a komfortu jízdy.

 

Hlavní rozdíly ve srovnání s jinými rámy na trhu


Zkrácená horní rámová trubka trubka a snížená hlavová trubka umožňují zábavnou ovladatelnost kola - přesně tak, jak by to pro děti mělo být.
Strmější úhel sedla v kombinaci se správnou délkou klik umožňuje ergonomické šlapání.
Kratší zadní trojúhelník dělá rám velmi obratným a přenos hmotnosti na zadní kolo se stává dětskou hrou.
Nový CNC díl zadní stavby umožňuje použít širší pneumatiky a zvýšit komfort.
Elegantní a dobře dimenzované trubky snižují hmotnost - dobrý základ pro lehké dětské kolo.

Promyšlená komponentová skladba

Model KID 125 je vhodným kolem pro malé cyklisty, kteří hledají plně funkční kolo za rozumnou cenu, poskytující vyvážený poměr mezi funkcí, cenou a výbavou.

Komponenty byly pečlivě vybrány s ohledem na bezproblémovou, jednoduše pochopitelnou funkci s cílem nabídnout malým jezdcům co nejlepší zážitky z jízdy bez nutnosti přemýšlet nad složitým ovládáním nebo volbou vhodného převodu. Zcela nová sada od společnosti Microshit, s převody 1x10 poskytuje přesné, skrze páčku velmi lehce ovladatelné řazení a zejména zadní kazetu obrovského rozsahu 11-48z, která bez problémů pokryje jakékoli potřebné převody, ať už posvištíte z kopce nebo budete šplhat vzhůru. Brzdy Magura vyhovují svou ergonomii i prstům menších jezdců a pro rok 2023 přidáváme do nabídky i speciálně vyvinuté brzdy Tektro s juniorskou páčkou. Ložiskové náboje, dvouplášťové lehké ráfky, krátké kované kliky s pevnou osou a široké pneumatiky, které plní zároveň funkci pružení, tuto sestavu staví na úroveň špičkového, bezproblémového kola.

Optimální pro děti vzrůstu 125 - 145cm.

Klasika v produkci RB, rám s dlouhou historií, navazující na to nejlepší ze svých předchůdců.

Ručně vyroben z materiálu AL 7020 T6, tepelně zpracován počítačově řízeným procesem.

Klasická trubková konstrukce zajištuje výborný poměr tuhosti, hmotnosti a komfortu.

CNC díl zadní stavby umožňuje použít širší pneumatiky a zvýšit komfort.

Konfigurace

Upravte si komponenty

Zde si můžete upravit komponenty dle vlastních preferencí.

Tabulka dílůKomponentaCenaVáhaKonfigurovat
HT K.I.D. 125 XC/S
+0
+0g
HLAVOVÉ SLOŽENÍ Hlavové složení VP-Z104PD, 1 1/8
+0
+0g
VIDLICE Vidlice 260 K.I.D. AL 225/K
+0
+0g
KLIKY Kliky ProWheel /140mm 30z
+0
+0g
BRZDY Tektro 280KID
+0
+0g
KOTOUČE Kotouč 160
+0
+0g
PŘEHAZOVAČKY Přehazovačka MS ADVENTX , 10sp, RD-M6205GM
+0
+0g
ŘAZENÍ Řadící páčka ADVENT X pravá, 1x10 TRAIL PRO
+0
+0g
KAZETA Kazeta CS-H104, 11-48z, 10sp
+0
+0g
ŘETĚZ Řetěz 10SP / 116ČL
+0
+0g
ŘIDÍTKA Řidítko itm
+0
+0g
PŘEDSTAVEC Představec 31,8/40mm/6deg
+0
+0g
SEDLOVKA Sedlovka 30,9x300/OFF22
+0
+0g
SEDLOVÁ OBJÍMKA Sedlová objímka RÚ
+0
+0g
SEDLO Sedlo WTB Volt medium
+0
+0g
KOLA Kola RMX 2027 K.I.D, 26" XC
+0
+0g
PNEU Pneu RUBENA Scylla TD 26x2.25
+0
+0g
DUŠE Duše 26, FV47
+0
+0g
GRIPY GRIP K.I.D. PRO
+0
+0g
Váha celkem:
9.8kg
Cena celkem:
16 923

Personalizace

Barva je pouze na vás

Barva je pouze na vás - doplňující text Vzorník barev RAL

Náhled
PopisekPopisekPopisek
Rám
+0
Povrchová úprava
Vidlice
+0
Povrchová úprava
Logo
+0
Osobní personalizace
+0

Vlajka
Umístění vlajky

Vyberte velikost rámu

Jestliže znáte vhodnou velikost rámu, můžete ji vybrat a pokračovat. V případě, že si nejste jistí, použijte tabulku doporučených velikostí.

 125 - 145cm 
KID 125

Geometrie rámu

Montážní informace:
Hlavové složení - Zero Stack - Semiintegrované, sloupek 1 1/8
Středové složení - BSA, šíře domečku 73mm
Sedlovka - 30,9mm
Sedlová objímka - 34,9mm
Přesmykač - nelze, rám určen pouze na systémy 1x10/11
Zadní brzda - PM, uchycení typu Post Mount
Zadní náboj - rozměr 135x5mm
Vidlice - model XC - pevná, maximální zástavbová délka 390mm
Vidlice KID AL - maximální šíře pláště 50mm
Vidlice KID AL 225 - maximální šíře pláště 55mm
Vidlice - model TRAIL - odpružená, maximální zdvih 100mm
Rozměr kol - 26"

Tabulka rozměrůKID 125
A:1 Výška sedlové trubky280
B:1 Horizontální délka horní trubky495
C:1 Úhel hlavové trubky69
D:1 Úhel sedlové trubky76
E:1 Délka zadní stavby415
H:1 Výška hlavové trubky75
J:1 Rozvor990
K:1 Reach, délka řízení371
O:1 Odsazení středového složení73
P:1 Stack, výška řízení498
S:1 Střední výška615
Z:1 Zdvih vidlicePevná - 395
X:1 Průměr kola - přední / zadní26"/26"

Váha celkem:
9.8kg
Cena celkem:
16 923

KID - VELO

Jsem přesvědčený, že mnoho čtenářů Vela se potýkalo, potýká nebo bude potýkat s  podobným problémem, který jsem měl v minulosti já. A to je sehnat opravdu závodní kolo pro malého závodníka. Největší dilema byl rám. Velké značky moc rámy neprodávají, karbonový jsem ještě nechtěl a tak Radek přišel s  návrhem českého rámu RB. Skvělá volba

KID - Cykloservis 19/2018

Maximální jistota v každém směru, tohle je vidět už při prvních jízdách a přestože by na menším průměru měl malý cyklista možná šanci dělat s kolem rychlejší obraty a trochu snadněji řádit, jakmile to vezme do terénu, cítí se neohroženě.

Ruční výroba

Reputace RB je založena na kvalitě, dosažené ruční produkcí specifického sortimentu rámů v malých sériích. Děláme to tak již více jak 31 let a je to naše dlouhodobá firemní filozofie. Puntičkářsky věnujeme pozornost každému detailu. Pečlivě zkoumáme každý krok během výroby. Svařování Vašeho rámu je svěřeno nejlepšímu svářeči v oboru, klíčovému muži, jehož jistá ruka vyžaduje roky zkušeností.