Obchodní podmínky

Provozovatel

Race Bike s.r.o
Jezdkovice 32, 747 55 Litultovice
IČ: 25851819
DIČ: CZ25851819

Ceny

Veškeré uvedené ceny jsou koncové zákaznické ceny včetně DPH.

Objednávka

Objednávku rámu nebo kola RB je možné provést prostřednictvím emailu, telefonicky, případně osobně návštěvou některého ze zákaznických center RB. V případě jakékoliv rady či požadavku nás neváhejte kontaktovat.

Platba

Platba objednaného rámu nebo kola RB je možná následujícími způsoby.

Zálohová platba - převodem do sedmi dnů od potvrzení objednávky dle vystavené faktury nebo osobně při objednávce.

Hotovostní platba - platba v hotovosti při převzetí v rámci některého z našich zákaznických center

Dobírka - platba dobírkou při zaslání na adresu

Dodací termín

Termín dodání je závislý na počtu objednávek v daném období, na stavu skladových zásob a na probíhajícím výrobním cyklu. Přesný termín Vám rádi sdělíme na dotaz.

Orientační dodací termíny:

Standardní provedení rámu/kola v barvě z RB vzorníku – dodání do 2 týdnů
Standardní provedení rámu/kola v barvě z RAL vzorníku – dodání do 2-3 týdnů
Standardní provedení rámu/kola s prvky Airbrush – dodání do 2-4 týdnů
Individuální provedení rámu/kola, geometrie, úpravy na přání – 6 – 8 týdnů

Doprava, předání zboží

Rám nebo kolo RB si můžete vyzvednout osobně v některém z našich zákaznických center případně jej můžeme doručit přepravní službou PPL na danou adresu.

Přepravní poplatky

Expediční poplatek u kol, rámů a větších dílů činí 250Kč.

Expediční poplatek u drobných dílů a textilu činí 89Kč.


Přepravní balení

Zasílání kompletních kol je řešeno s ohledem na maximální jednoduchost a komfort zákazníka. Kompletní kolo je zasíláno složené a seřízené v obalu, ošetřené proti možnému poškození během transportu. Po dodání a vyjmutí z obalu rozbalení je nutné pouze seřídit natočení představce a namontovat sedlovku se sedlem.

Reklamace poškozené zásilky

V případě mechanického poškození zásilky zboží nepřebírejte a výtku vepište do přepravního listu. Došlo-li ke zjištění problému až po podepsání přepravního listu, neprodleně kontaktujte přepravní společnost a sepište škodní protokol. Je na vyjádření přepravce zda reklamaci uzná, či nikoliv.