CRR 290 / Rám

Od7 490

Popis kola

Lehký, tuhý, se sportovně střiženou geometrií, pro výbornou ovladatelnost a příkladný výkon.

Klasika v produkci RB, rám s dlouhou historií, navazující na to nejlepší ze svých předchůdců.

Ručně vyroben z materiálu AL 7020 T6, tepelně zpracován počítačově řízeným procesem.

Klasická trubková konstrukce bez profilací a CNC dílů zajištuje výborný poměr tuhosti, hmotnosti a komfortu.

Klasika v produkci RB, rám s dlouhou historií, navazující na to nejlepší ze svých předchůdců.

Ručně vyroben z materiálu AL 7020 T6, tepelně zpracován počítačově řízeným procesem.

Klasická trubková konstrukce bez profilací a CNC dílů zajištuje výborný poměr tuhosti, hmotnosti a komfortu.

Kónická hlava pro vidlice s tapered sloupkem, zadní stavba na pevnou osu typu X12, navárka přesmykače typu E-type, úchyt zadní brzdy typu PM.

Sportovně střižená geometrie, pečlivě odladěná pro lehkou ovladatelnost v jakémkoli terénu. 

CRR 290 je ideální společník ať již hodláte podávat maximální výkon v závodě, zdolávat nástrahy maratónů či jen tak pro radost vyrazit na projížďku.

Konfigurace

Upravte si komponenty

Zde si můžete upravit komponenty dle vlastních preferencí.

Tabulka dílůKomponentaCenaVáhaKonfigurovat
HT CRR 290, L
+0
+0g
HLAVOVÉ SLOŽENÍBez hlavového složení
+0
+0g
SEDLOVKABez sedlovky
+0
+0g
SEDLOVÁ OBJÍMKABez sedlové objímky
+0
+0g
OSY ZADNÍBez zadní osy
+0
+0g
Váha celkem:
1.79kg
Cena celkem:
7 490

Personalizace

Barva je pouze na vás

Barva je pouze na vás - doplňující text Vzorník barev RAL

Náhled
Popisek PopisekPopisek
Rám
+0
Povrchová úprava
Logo
+0
Osobní personalizace
+0

Vlajka
Umístění vlajky

Vyberte velikost rámu

Jestliže znáte vhodnou velikost rámu, můžete ji vybrat a pokračovat. V případě, že si nejste jistí, použijte tabulku doporučených velikostí nebo RB fitting systém.

155 - 166cm 164-176cm 174 - 186cm184 - 196cm194 - 201cm199+
S - 15"M - 17"L - 19"XL - 21"XXL - 22"XXXL - 23"

Geometrie rámu

Montážní informace:
Hlavové složení - Zero Stack - Semiintegrované - 56mm
Hlava, sloupek vidlice - Tapered
Středové složení - BSA, šíře domečku 73mm
Sedlovka - průměr 30,9mm
Sedlová objímka - průměr 34,9mm
Přesmykač - E-Type, uchycení typu E-Type, vedení Side Swing
Zadní brzda - PM, uchycení typu Post Mount
Zadní náboj - rozměr 142x12mm
Zadní osa - standard SRAM - závit M12x1.75, délka osy 166mm, délka závitu 20mm

Na vyžádání:

Příprava na montáž nosiče
Příprava na montáž teleskopické sedlovky s dálkovým ovládáním
Příprava na montáž teleskopické sedlovky s dálkovým ovládáním typu Stealth / Integra

Tabulka rozměrůSMLXL2XL3XL
A:1 Výška sedlové trubky400440480520560600
B:1 Horizontální délka horní trubky580600620640660680
C:1 Úhel hlavové trubky707070707172
D:1 Úhel sedlové trubky73,573,573,573,573,573,5
E:1 Délka zadní stavby435435435435435435
H:1 Výška hlavové trubky100100110130150170
J:1 Rozvor107010971118113911481157
K:1 Reach, délka řízení393416434448461474
O:1 Odsazení středového složení756565656565
P:1 Stack, výška řízení629619629648671694
S:1 Střední výška770796821849880912
Z:1 Zdvih vidlice120120120120120120
Váha celkem:
1.79kg
Cena celkem:
7 490

CRR 290 - Cykloservis 8/011

Tento bike byl jednoznačně nejtužší devětadvacítkou, která kdy prošla našima rukama.

CRR 290 - VELO 3/015

Pro geometrii jsem nenašel vhodnější slovo než podmanivá. Nemá pranic společného s flegmatickou ležérností a jistou formou tvrdohlavosti prvních pionýrských devětadvacítek, více do hry zapojuje jezdce.

CRR 290 - Cykloservis 6/015

Přední trojúhelník prodloužený o dva centimetry, kraťoučký představec a zadní stavba zkrácená na hodnotu 435 milimetrů, to vše se promítlo do nadprůměrné točivosti a ovladatelnosti, která byla ještě před pár lety ve spojení s největším průměrem kola takřka nemyslitelná. Přenos energie je dokonalý a v podstatě nulové sklony k jakémukoli náznaku torzního kroucení vyniknou i při naklopení do zatáčky.

CRR 290 - BIKEANDRIDE

Nové CRR 290 je kolem maximálně vyváženým, které má skvělý základ, na němž lze postavit stroj pro různé druhy a způsoby sportovního vyžití. Primárně by se tento bike měl stát sportovní střelou, stejně tak si ale můžete trochu přeskládat kokpit a udělat si z něj komfortní a jistý výletní křižník, nebo naopak hravý, zábavný a lehký trailbike na velkých kolech.

Ruční výroba

Reputace RB je založena na kvalitě, dosažené ruční produkcí specifického sortimentu rámů v malých sériích. Děláme to tak již více jak 25 let a je to naše dlouhodobá firemní filozofie. Puntičkářsky věnujeme pozornost každému detailu. Pečlivě zkoumáme každý krok během výroby. Svařování Vašeho rámu je svěřeno nejlepšímu svářeči v oboru, klíčovému muži, jehož jistá ruka vyžaduje roky zkušeností.